Ahad, 7 September 2014

Aniversary ke - 11

Alhamdulillah genap 6 September 2014, kami hidup bersama selama 11 tahun.. Kejap je rasanya... dalam 11 tahun ni, banyak dugaan yang kami terima.. gaduh-gaduh lagilah banyak.. hehehe tapi gaduh sayang.. biaslah takde gaduh tak berseri lah hidup kita kan.. Aku bersyukur sangat sebab ditemukan dengan suami aku walaupun kami berbeza 10 tahun.. bayangkan aku berkahwin waktu tu umur aku baru 20 tahun.. muda kan.. tapi dah jodoh.. nasib baik lah suami aku ni matang.. banyak sabar nak mengadap karenah aku yang bukan2 ni.. Dalam 11 tahun ni juga, kami dikurniakan 4 orang cahaya mata, seorang lelaki dan 3 lagi perempuan.. Alhamdulilah dan syukur sangat2 atas limpahan kurniaNya..



Inilah permata hatiku.. Hakimi, Fara, Dania & Maryam...


6 September 2013 sehingga 6 September 2014


My Family


Tiada ulasan:

Catat Ulasan