Ahad, 7 September 2014

Rumah Terbuka & Majlis Aqiqah Hannah Maryam dan Nur Amna Humaira

16 Ogos 2014....

Aku dan family telah menganjurkan Rumah Terbuka & Majlis Aqiqah Hannah Maryam dan Nur Amna Humaira di bandar Baru Bangi...

Jemputan kami hanya 300 orang tetapi yang datang lebih dari tu.. fuhh.. sampai kambing 3 ekor tak cukup.. huhuhu.. sib baik menu lain banyak.. ada laksa johor, sate, nasi impit, nasi beriyani, kari daging, ayam masak merah, ada spageti goreng, buah2, kuih muih... byk lah.. yang best nye rombongan surau kat rumah aku datang skali.. amat terharu dengan kedatangan mereka....

Majlis ni juga ada buat cukur jambul.. padahal anak aku dah buat pada bulan puasa hari tu tapi disebabkan anak adik aku baru lahir dan baru nak buat, anak aku pun join sekali lagi.. Najlis ini sebenarnya rancang last minit.. bila last minit, faham2 je lah.. nak pasang buai berendoi pun xdapat.. nasib baik lah ada Buaian Crandle Shaklee.. dulu anak yang ketiga pun aku guna perkhidmatan mereka.. service yang berbaloi dan aku amat puas hati... 



Cantikkan mini pelamin untuk anak aku dan anak buah aku.. nak tahu harga boleh contact no telefon yang tertera kat gambar tu.. hehehe


Ini akan aku yang ketiga.. seronok betul dia bergambar.. hehe


Ini My hubby dan my little girl, Hannah Maryam... so sweet..


Ini pula my brother in law with her little girl juga, Nur Amna Humaira


hehehe.. sibuk je kami parents nak bergambar.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan